Hey Marcelita, wat een leuke reactie! En ja, mijn vioollerares zei me in het begin eens : viool is een instrument voor doorzetters, in het begin kan je nog niet veel en het is een lange weg, maar gaandeweg ga je steeds meer jezelf kunnen uitdrukken in je spel. Ik heb die uitspraak altijd onthouden en het was en is nog steeds een houvast op de moeilijkere momenten.
Ik experimenteer geregeld met wat er allemaal mogelijk is , zo heb ik een hele tijd geleden in een hele rare tuning (D#F#F#D#) eens iets heel Tool-achtig geïmproviseerd - vind ik dan zelf hè, dat het Tool-achtig klonk-

Voor wie ze niet kent: Tool is een progressieve metalband uit de VSA waar ik enkele jaren geleden veel naar heb geluisterd.
Ik zal eens kijken of ik dat krijg geüpload via mijn smartphone zo meteen.
Wat betreft mezelf opnemen en dat online gooien: het stoort me eigenlijk niet zo wat de meeste mensen over mijn persoon zouden kunnen denken, al zou 99% denken van "Oh nee, daar heb je die rare trut weer die denkt dat ze viool kan spelen!"

Ik zoek helemaal niet naar 99% , die 1% die zonder vooroordelen of kwaadaardige gedachten verder kijken dan louter iemands fysieke hoedanigheid of iemands status, geld, macht, aangeboren intelligentie, verworven kennis of bezittingen: dat zijn mijn soort mensen.