Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Diegene van de link heeft ook online vioollessen op YouTube staan trouwens.
Marcelita, je hebt gelijk. Maar Hennetje en ik hebben allebei gewoon vioolles, dus ik bedoelde het meer voor naast de lessen.
@Marcelita Doet me goed om te lezen dat er een dag komt dat ik kan presteren onder druk van een ander (deskundig) oor, want het is exact zoals je zegt; thuis gaat het goed, in de les is het bagger. Denk ook dat dat één van de verschillen is tussen als kind en als volwassene les krijgen: als volwassene heb je meer het idee dat je het goed wilt doen. Maar inderdaad, we zijn er om te leren. Dat was nu net de intentie van vioolles nemen.Wat leuk om dit allemaal te volgen! Jullie zijn echt lekker op dreef. Hoe herkenbaar dat alles thuis wil lukken en dan op les ineens....(eh, waar is het gat in de vloer?)
Op een gegeven moment kom je er echter achter dat je iets zó kunt oefenen, dat het ook onder de druk van een ander luisterend oor nog wil lukken.
En vergeet niet, je bent op les om te leren, het is de plek waar je fouten mag maken, ook al heb je je best gedaan met het oefenen. Het geeft aan waar de zwakke plekken zitten en daar kan een docent natuurlijk iets mee. Niet met een leerling die nu alles al perfect speelt, wát er ook op de lessenaar komt. De behoefte aan dat gat in de vloer zal echt snel afnemen, denk ik.
Oh echt? Wat goed. Moet je dat zelf in de gaten houden? *rode stressvlekken in nek krijgt*Ik heb de kam op mijn viool recht gezet !!! Ik moest het even kwijt, ben er zo trots op.