Na 10 minuten.Doet me denken aan eierwekkers! Na zoveel minuten is je ei hard gekookt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na 10 minuten.Doet me denken aan eierwekkers! Na zoveel minuten is je ei hard gekookt.
Na 10 minuten.
OK: >9 min.
Dan zit de fijnproever in het 'gevaarlijke gebied', want er dient ook rekening gehouden te worden met de variatie in massa van een ei. Vanaf 9 minuten begint het 'veilige gebied'.
Ik bedoelde met "veilig gebied" het gebied waar de zekerheid op een hard ei nagenoeg 100% is.
Ik moet hier niet verder op doorgaan, is totaal off-topic.
Eerder: helpen te ontwikkelen!Als gereedschap om het vibrato bij cellisten scherp te houden?
Ik zag zojuist op Brava een verhaal over de dikke vingers van Itzhak Perlmann (violist), waardoor die zo'n groots vibrato zou kunnen maken. "Vingers als worsten" werd genoemd. Is misschien wel een leuk onderwerp om over te discussiëren: een grotere diameter van de vingers veroorzaakt een groter vibrato. Zou dat zo wezen?
Bij gebrek aan een ritme-ei heb ik wel eens een verrassingsei gekocht. Eerst de chocola gegeten, de verrassing uit het plastic eitje gehaald dat erin zit en dat vervangen door rijstkorrels. Misschien een leuke en lekkere tip.
Van zo'n ei worden sommigen hyperactief.![]()