Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gekke is dat met het winnen van een concours je bedje als solist niet gespreid ligt. Tegenwoordig moet er een heel arsenaal aan promotie-acties omheen gebouwd worden wil het publiek je naam opmerken en onthouden. Daar zijn vele technische publicatiemogelijkheden voor maar die zijn voor bijna iedereen toegankelijk.Opkomende violisten: googelen op de prijswinnaars van de vioolconcoursen?
Daar zijn vele technische publicatiemogelijkheden voor maar die zijn voor bijna iedereen toegankelijk.
Niet meer een opkomende violist, maar wel een populaire naar mijn idee: Alex Depue.
http://snelviooltje.wordpress.com/2014/09/15/alex-depue-mijn-vioolheld/
.................
om dan nog even bij het topic te blijven: ben nu Miri Ben-Ari aan het opzoeken. (Daar wil ik ook nog een stukje over schrijven, maar dit weekend geen tijd) Ze heeft als jonge tiener les gehad van Isaac Stern, maar later bekend geworden als hip hop violiste. Inmiddels heeft ze ook met Armin van Buuren een hit. Echt ook heel leuk dat dit met viool allemaal kan.
samen met Shin Sihan (o.a. 2e prijs Oskar Back 2013 en Kersjesfonds laureaat - 2013).
Hier iets jonger