Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoiets ja... wasco? of pastelkrijt? ik vind dit zo te zien een hele handige methodeIs dat sleutelzeep wat er op de plek van de kamvoetjes wordt gesmeerd? (ongeveer 1.40 min. )
Nooit eerder gezien.
Als je de pasta maar dik genoeg maakt druk je het volledig in elkaar tot alles contact maakt.zoiets ja... wasco? of pastelkrijt? ik vind dit zo te zien een hele handige methode
Hoe doe jij het dan? met carbonpapier?Als je de pasta maar dik genoeg maakt druk je het volledig in elkaar tot alles contact maakt.
Is veel te dik naar mijn mening! Het materiaal wat er tussen gedaan wordt moet zo dun mogelijk zijn.
jammer! het leek me zo ideaal. is er anders een manier om het hout extra te harden?Oh, nee niet die 'adjustable' dingen. Dat is echt troep!
De voetjes mogen dan passend gemaakt worden, maar die beweegbare delen dat is echt rommel!
Bij een vioolkam gebruik ik inderdaad carbonpapier en bij een cello meestal talkpoeder:Hoe doe jij het dan? met carbonpapier?