Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oooh wat luxe om zoveel te kunnen spelen! En wat leer je veel he, van samenspelen sowieso en helemaal als mensen net iets verder zijn dan jezelf.
En ja een stok maakt echt alles uit. En als je dan eenmaal hebt gehoord hoe het kan klinken wil je helemaal een andere. Maar 2300 euro is wel echt heel luxe natuurlijk. Hoop dat je snel een andere stok kunt kopen. Overigens zeer de moeite waard om er meerdere uit te proberen want het moet ook matchen met je instrument. De duurste is niet altijd de mooiste.
Ik ben benieuwd of er een nieuwe kam is opgesneden of dat er wat aan de hoogte van de C is gedaan.Tja die stok komt er echt nog wel.......... weet alleen niet waneer.
En die vakantie was heerlijk en iedereen is welkom
Ik heb woensdag mijn cello naar de vioolbouwer gebracht voor de jaarlijkse checkup.
En ik wilde de kam bij laten werken.
Als ik op de G snaar speelde speelde ik automatische de D snaar mee, heel erg frustrerend.
De G en D snaar lagen zo dicht bij elkaar dat ik de G snaar bijna niet alleen kon bespelen.
Ook mijn lerares vond het verschil tussen D en G snaar wel erg weinig.
Vanmiddag ga ik mijn cello weer halen
Ben heel erg benieuwd.
Ik ben benieuwd of er een nieuwe kam is opgesneden of dat er wat aan de hoogte van de C is gedaan.
Dus: laat maar horen.
Neen. Een plaatje zou kunnen verduidelijken waarom het de C moet zijn:De G bedoel je vast.