Probleem is opgelost!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

ik wou donderdag een performance doen op school met mijn viool, dus ik heb m'n elektrische viool maar weer eens afgestoft.
Nu krijg ik hem niet aan de praat, ik heb hem ± een maand geleden nog gebruikt maar nu werkt niks wat ik probeer.
Dus is het mogelijk dat de batterij die in de viool zit leeg is? heeft iemand hier ervaring mee?
En waar zou ik evt. een nieuwe (batterij) kunnen kopen, ik heb dit zo met batterijen nog nooit in de winkel zien liggen.

Groetjes!!

Bijlagen

• 1481642547944853703439.jpg
    1481642547944853703439.jpg
    668,6 KB · Weergaven: 7
Hallo allemaal,
ik wou donderdag een performance doen op school met mijn viool, dus ik heb m'n elektrische viool maar weer eens afgestoft.
Nu krijg ik hem niet aan de praat, ik heb hem ± een maand geleden nog gebruikt maar nu werkt niks wat ik probeer.
Dus is het mogelijk dat de batterij die in de viool zit leeg is? heeft iemand hier ervaring mee?
En waar zou ik evt. een nieuwe (batterij) kunnen kopen, ik heb dit zo met batterijen nog nooit in de winkel zien liggen.

Groetjes!!
* soort*

Oké ik heb het (gelukkig) op kunnen lossen! dus het topic is overbodig geworden, is er een optie het te verwijderen??

Geertje, zou je kunnen/willen aangeven hoe je het hebt opgelost? Dan hebben andere lezers hier mogelijk ook nog wat aan. Daarna zal ik daarna het onderwerp afsluiten.

Goeie kans dat haar batterij intussen was leeggelopen. Als je het snoer niet uit je e-instrument trekt (strijk of gitaar), loopt het ook sneller leeg!
Ik ben benieuwd van haar te horen wat het nou was!

Het lag gewoon aan de batterij:)
Ik heb er (met wat moeite) een nieuwe ingestopt, en nu krijg ik gewoon overal weer geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven