hallo,ik vind nergens terug hoe ik me moet voorstellen,dus doe ik eerst en vooral dit
ik ben kjelly dejonghe,
ben bijna 18 jaar en woon in west vlaanderen,belgie.
Ik speel gitaar,mondharmonica,en bijna viool
muziekgenre: alles.
dit was het zo ongeveer in het kort
nu mijn vraag: ik heb sinds kort eens gespeeld op een kennis haar viool,en ik moet zeggen dat het me wel iets zegt,en dus graag zou beginnen spelen,nu kan ik een viool kopen,maar er is een probleem,en ik zou willen weten of dat gemakkelijk te verhelpen is of niet : iedere keer als er nieuwe snaren opliggen,rafelt de ene snaar langzaam uit,de snaar knapt dus niet,ze rafelt uit,zelf denk ik aan een braampje ergens,maar ik weet natuurlijk niets van violen af,
ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
mvg,kjelly
ik ben kjelly dejonghe,
ben bijna 18 jaar en woon in west vlaanderen,belgie.
Ik speel gitaar,mondharmonica,en bijna viool
muziekgenre: alles.
dit was het zo ongeveer in het kort
nu mijn vraag: ik heb sinds kort eens gespeeld op een kennis haar viool,en ik moet zeggen dat het me wel iets zegt,en dus graag zou beginnen spelen,nu kan ik een viool kopen,maar er is een probleem,en ik zou willen weten of dat gemakkelijk te verhelpen is of niet : iedere keer als er nieuwe snaren opliggen,rafelt de ene snaar langzaam uit,de snaar knapt dus niet,ze rafelt uit,zelf denk ik aan een braampje ergens,maar ik weet natuurlijk niets van violen af,
ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
mvg,kjelly