Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat je wilt doen moet natuurlijk wel bij je nivo passen .maar mijn docente hield dat nog tegen.
Waarom houdt je docente dat tegen?
En als je dat wilt dan doe je dat toch gewoon? Zeg je daarna dat je het al geprobeerd hebt en dat je vindt dat je er aan toe bent.
hij zei me een keer de Sonates en Partita's van Bach aan te schaffen en toen kon ik zeggen dat ik die allang had en er al uit speelde
Masterclasses: ook een goed idee! Bij een stuk wat ik nu speel is idd een leuke masterclass, alleen....gaat het vooral over 'het verhaal' van het stuk en hoe je het hele stuk mooier kunt brengen. Alleen....gaan ze er wel van uit dat je de techniek beheerst...ook van die moeilijke maten. Maar het ksn zeker inspirerend werken!
Waarom houdt je docente dat tegen?
En als je dat wilt dan doe je dat toch gewoon? Zeg je daarna dat je het al geprobeerd hebt en dat je vindt dat je er aan toe bent.
Ik speelde altijd meer en moeilijker dan de leraar opgaf. Dat gaf wel hilarische momenten: hij zei me een keer de Sonates en Partita's van Bach aan te schaffen en toen kon ik zeggen dat ik die allang had en er al uit speelde.
Kun je aanvoeren dat die leraar er geen goede kijk op had en misschien was dat ook wel zo. Maar ik was dus niet zo braaf dat ik keurig netjes in het patroon liep van de leraar.