Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik speel 'em zelf wat sneller, maar á la, het is niet onaardig zoals Tobias al schreef.
Ik speel het iets beter, maar dit is niet onaardig.
Ja, die vingers gingen razendsnel, ik zag zelfs niet hoe hij het deed!Toch knap dat hij bij 2:42 ook het geluidje van een mobiel kan spelenIk doe het hem niet na
Ray speelt het heel langzaam, en dan wordt het versneld afgedraaid. Is een truc, die ik ook veel heb gebruikt toen ik nog niet zo goed viool kon spelen. Ik dacht dat je dat trucje wel kende Irene.Ja, die vingers gingen razendsnel, ik zag zelfs niet hoe hij het deed!
Nee, ik zit me altijd suf te oefenen op snelle nootjesRay speelt het heel langzaam, en dan wordt het versneld afgedraaid. Is een truc, die ik ook veel heb gebruikt toen ik nog niet zo goed viool kon spelen. Ik dacht dat je dat trucje wel kende Irene.![]()
Dan heb je nog nooit in het openbaar gespeeld en Ray wél! Dat is het grote verschil!Ray speelt het heel langzaam, en dan wordt het versneld afgedraaid. Is een truc, die ik ook veel heb gebruikt toen ik nog niet zo goed viool kon spelen.
Toen ik nog niet zo goed viool kon spelen trad ik niet op. Toen ik het wel heel goed kon heb ik wel opgetreden en toen waren snelle stukjes geen probleem meer.Dan heb je nog nooit in het openbaar gespeeld en Ray wél! Dat is het grote verschil!
Als dit filmpje van Chen een Youtube-truc is, vind ik dat knap gemonteerd: Chen speelt razendsnel, terwijl de orkestleden bijna allemaal stilzitten.Ray speelt het heel langzaam, en dan wordt het versneld afgedraaid. Is een truc, die ik ook veel heb gebruikt toen ik nog niet zo goed viool kon spelen. Ik dacht dat je dat trucje wel kende Irene.![]()
Misschien moet je dan een ander geluidje instellen voor je mobieltje?Toch knap dat hij bij 2:42 ook het geluidje van een mobiel kan spelenIk doe het hem niet na
Gratis laat ik niets horen, er moet wel voor betaald worden.Zijn jullie allemaal zo goed dan? Maak eens een upload anders want ik begin wel nieuwsgierig te worden nu
Ik ben geen Konijn.Wat dacht je van een bos wortelen en een knaak =)
Maar dit is ook Paganini voor soloviool, gespeeld als toegift. Daar hoort het orkest ook muisstil te zijn en zich indien mogelijk niet te verroeren.Als dit filmpje van Chen een Youtube-truc is, vind ik dat knap gemonteerd: Chen speelt razendsnel, terwijl de orkestleden bijna allemaal stilzitten.
Maar jouw Hebreeuws is dan weer stukken beter dan het Brabants van Ray.Zowheeej, knap zeg, ik spreek lang niet zo goed Hebreeuws....
Dè snapt unnen boer mee éénen errem nog wel!Maar jouw Hebreeuws is dan weer stukken beter dan het Brabants van Ray.