BertBoonVioolbouw
|♫♫|♫♫|♫♫|
Via hoofdpagina rechts: persoonlijke gegevens/account/start nw. conversatie. Succes!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het inmiddels gevonden. Ik zal foto’s sturen.Kun je mij svp uitleggen hoe ík in conversatie kom?
Ik heb geprobeerd een conversatie te starten en heb een heleboel foto’s geüpload. Ben benieuwd of dat is gelukt.Kun je mij svp uitleggen hoe ík in conversatie kom?
Ik zou het graag hier zien. Kan dat?(.....) Van het hele maakproces heb ik foto's gemaakt. Mocht daar belangstelling voor bestaan dan ben ik bereid ze hier te plaatsen. (.....)
Ik zou het graag hier zien. Kan dat?![]()
Tot hier ben ik gekomen. Alles ligt klaar om het bovenblad erop te lijmen.Ik moet eerst weer reactie schrijven….
Op een van de foto's zie ik een stuk esdoorn waarin je dan zelf de uitsparingen gaat aanbrengen. Er zijn al wat zaagsneden aangebracht. Ik vroeg me af of een ruwe kam, dus met de uitsparingen en nog niet pas gesneden kamvoetjes, niet beter zou voldoen en je veel werk bespaart. Bovendien heb je meer zekerheid dat de stralengang van de nerf (medulla rays) correct is, omdat ruwe kammen daarop worden geselecteerd en dus uit de ruwe stam worden gezaagd.(.....)
Wat versta je onder een reguliere kam? (.....)
Dank voor je aardige woorden.Wel wil ik je hartelijk bedanken dat je mij een paar jaar geleden serieus hebt genomen. Ik kreeg zeer veel waardevolle informatie over de maatvoering, isohipsen enz. Ik heb daar veel van geleerd.