Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk, de klank en diepte van een viool raakt me ook heel erg. Bijvoorbeeld de Tchaikovsky op. 35 of de 2e partita van Bach en dan de Chaconne!butterfly zei:... er is geen enkel ander instrument wat me zo diep van binnen kan raken.
Grappig, bij mij op de muziekschool mag je gewoon de examens doen als je er klaar voor bent. Ik ken namelijk iemand die vorig jaar B heeft gedaan en nu C, dus bij ons ligt dat niet zo precies vast.Deano zei:Onze muziekschool neemt theorie-examens af volgens de HaFaBra-methode. DAt zijn inderdaad examens van A t/m D. Voor elk examen staan 3 lesjaren muziekonderwijs en theorielessen ernaast.
ik dacht dat ik de enige was die dat dacht. tenminste dat is wat mijn lerares mij laat denken. dus ben gestopt met lessen omdat dit niet werkt. wat erg jammer is, maar liever plezier in het spelen. dan dit(plezier er uit, en niet spelen). en nu de plezier er weer is klinkt het ook beter.NoName#2 zei:Ik denk dat het doel (op welk niveau dan ook) vooral is genieten van je eigen muziek en jezelf hierin tot uitdrukking kunnen brengen en kunnen ontplooien. Muziek is een goede uitlaatklep, zeker als je zelf speelt. Technische vorderingen zijn in mijn ogen een middel om mooie muziek te kunnen maken en geen doel op zich.