G
Guest
Guest
Laat ons weten wat je van dit initiatief vindt. Kom maar op met opmerkingen, suggesties, links, artikelen of gewoon een bericht. 
gr,
Gosia
gr,
Gosia
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het lijkt me dat alles over vioolbouw besproken kan worden binnenoosterhof schreef op 29/03/2003:
Ik mis de categorie: vioolbouw. Een categorie waarin dìe zaken besproken worden die te maken hebben met het bouwen van (alt)violen en/of de grotere strijkinstrumenten. Het lijkt me dat je bij Bert Boon toch aan het goede adres moet zijn?
Zo zou ik de receptuur willen hebben van een standaard olielak, een vergelijk (de "voors" en "tegens") tussen olielak en spiritlak, een samenstelling voor een ondergrond c.q. sealer.
Mag ik dan vragen: ben jij misschien DE Jan-Peter?Jan-Peter schreef op 31/03/2003:![]()
test
(zegt niets over mijn politieke voorkeur)
Nee, gelukkig nietin reactie op een bericht van Wim op 01/04/2003:
Mag ik dan vragen: ben jij misschien DE Jan-Peter?![]()
in reactie op een bericht van soundboard op 03/04/2003:
Is het mogelijk deze opmerking naar de juiste categorie over te hevelen? Mogelijk dat dat meer reacties oplevert.
Deze indeling bestaat momenteel (2005) niet en als die al wel bestond is het niet eenduidig wat moet worden verstaan onder snaarinstrumenten. Gelukkig is de naam van de actuele onderverdeling strijkers geworden. Maar, het hoofdonderwerp instrumentenmakers bestaat helaas niet. Een zoekactie door een gastbezoeker naar vioolbouwonderwerpen zou geslaagder zijn wanneer hier een eenduidiger indeling werd gehanteerd.Jan-Peter schreef op 29/03/2003:
het lijkt me dat alles over vioolbouw besproken kan worden binnen
Instrumentenmakers->snaarinstrumenten.
Ik hoor wel als het niet voldoende is.
gr,
Jan-Peter