Riny
Riny
Beste forumleden,
Allereerst stel ik mij even voor.
Mijn naam is dus gewoon Riny (man) en ben woonachtig te Oost-Souburg in de Prov. Zeeland.
Gehuwd, drie uit huis wonende dochters en 2 kleinzoons en 1 kleindochter.
Speel al 43 jaar gitaar plus piano, banjo, mandoline en ukelele.
Ik loop al weken te overwegen om viool te gaan spelen (lees leren).
Notenschrift is mij bekend dus dat kan het probleem niet zijn.
Verder heb ik nog geen viool en heb mij daarom aangemeld op dit forum om de wijsheden te krijgen van de ervaren violisten om geen kat in de zak aan te schaffen.
Nu hoeft het ook niet de duurste te zijn maar ook niet de goedkoopste.
Ik zou er een willen waar ik jaren mee vooruit kan en hoop dan ook op serieuze reacties die mij kunnen behoeden voor een miskoop.
Ik wil nog wel even kwijt dat ik hier niet alleen gekomen ben voor advies maar met de hoop om in een later stadium ook bijdrages te kunnen leveren op dit forum.
Ben zeer benieuwd naar jullie reactie waarvoor bij voorbaat dank.
Allereerst stel ik mij even voor.
Mijn naam is dus gewoon Riny (man) en ben woonachtig te Oost-Souburg in de Prov. Zeeland.
Gehuwd, drie uit huis wonende dochters en 2 kleinzoons en 1 kleindochter.
Speel al 43 jaar gitaar plus piano, banjo, mandoline en ukelele.
Ik loop al weken te overwegen om viool te gaan spelen (lees leren).
Notenschrift is mij bekend dus dat kan het probleem niet zijn.
Verder heb ik nog geen viool en heb mij daarom aangemeld op dit forum om de wijsheden te krijgen van de ervaren violisten om geen kat in de zak aan te schaffen.
Nu hoeft het ook niet de duurste te zijn maar ook niet de goedkoopste.
Ik zou er een willen waar ik jaren mee vooruit kan en hoop dan ook op serieuze reacties die mij kunnen behoeden voor een miskoop.
Ik wil nog wel even kwijt dat ik hier niet alleen gekomen ben voor advies maar met de hoop om in een later stadium ook bijdrages te kunnen leveren op dit forum.
Ben zeer benieuwd naar jullie reactie waarvoor bij voorbaat dank.