Goed dat je dit opvoert Bert,
Het is dan deze keer voor mij dichter bij huis en wellicht dat ik er eens een kijkje ga nemen.
Over de juiste locatie heb ik even wat zoekwerk moeten verrichten. De expositie vindt plaats in het Wallraf-Richartz-Museum aan de Martinstraße 39 50667 te Keulen en ligt vlak langs de Rijn. De expositie is van: 5-21 maart 2010 geopend van ma t/m vr 10-17u.
Als je daar met de auto heen gaat, ben ik bang dat je zo’n milieusticker moet hebben anders mag je het centrum niet in tenzij je een boete wilt riskeren.
Tijdens de expositie worden 50 stuks originele Stradivari’s ten toon gesteld en simultaan vindt er een expositie plaats van schilderijen uit de periode 16e tot 18e-eeuw.
Dan kun je ook nog intekenen op een uit te geven boek: ‘Antonio Stradivari’ die alleen dan ‘slechts’ €998,= kost (daarna € 1500,= en dat geldt voor de ‘library-edition’). Het bijzondere aan dit boek is zijn afmetingen (305 x 460 mm) wat foto’s op werkelijke grootte toestaat!
Hier nog een link die nog meer informatie geeft: http://www.violin-expo.com/en/books.html
Frits