Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo, ik heb dit 'meesterwerk' toch niet gekocht? Maar ik gun iedereen gewoon een StradivariusOosterhof Vioolbouw zei:Je hebt je beet laten nemen Ronald!![]()
Aangeboden op Marktplaats? Een Stradivarius? Echt niet! Vermoedelijk een model naar Stradivarius. Wanneer je de vraagprijs nu maar hoog genoeg laat zijn, is er mogelijk wel iemand die er in stinkt.Hopf zei:Hoezo, ik heb dit 'meesterwerk' toch niet gekocht? (.....)Oosterhof Vioolbouw zei:Je hebt je beet laten nemen Ronald!![]()
Zeker als, zoals wordt vermeld, bezichtiging alleen mogelijk is onder begeleiding van de N.V.D. De Nederlandse Veiligheidsdienst of zoiets? :lol: Heb je die 'spannende' annonce eigenlijk al bekeken? Geweldig. Dit lijkt echt iets in de trant van 'oplichting voor (en door) dummies'!Oosterhof Vioolbouw zei:Aangeboden op Marktplaats? Een Stradivarius? Echt niet! Vermoedelijk een model naar Stradivarius. Wanneer je de vraagprijs nu maar hoog genoeg laat zijn, is er mogelijk wel iemand die er in stinkt.Hopf zei:Hoezo, ik heb dit 'meesterwerk' toch niet gekocht? (.....)Oosterhof Vioolbouw zei:Je hebt je beet laten nemen Ronald!![]()
Remi,remi zei:de Greffuhle, en dat voor 5 milj.
Ik denk dat ik of naar Spijkenisse ga. Omgeving Elbestraat, pand moet herkenbaar zijn aan de barricades. Of het Smithsonian Institution Museum even ga bellen of ze een instrument missen.
Remi