Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We rijden weer en steken met de veerboot over naar Marokko. Daar langs de weg in de woestijn zien we een Marokkaanse violist. Hij heeft zijn viool zelf gemaakt van een blik.
We waren vlakbij een Oase. Je denkt toch niet dat die jongen midden in de woestijn woont Marcelita.Woestijn met zóveel water??? Waar waren jullie dan in Marokko?
We waren vlakbij een Oase. Je denkt toch niet dat die jongen midden in de woestijn woont Marcelita.
Het lijkt me het beste dat je naar Malaga komt Marcelita. We gaan namelijk weer terug, het is mij te gevaarlijk hier. Ik durf niet verder te rijden in dat woelige Afrika. Ja de anderen lachen me uit, maar daar trek ik me niets van aan. Beter een levende hond dan een dode leeuw, zei mijn goede Vader altijd en daar houd ik me aan.Maar waar gaan we elkaar weer ontmoeten?
dan gaat er een wereld voor ons open: strijkkwartetten! Ria en Tobias moeten maar uitvechten wie de eerste viool gaat spelen. Dat zal Tobias wel worden denkt iedereen, die is altijd haantje de voorste.