Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een rare vraag, die alleen aan de orde is wanneer je een nog niet afgewerkte stok met goud dan wel zilver kunt afwerken, aangezien het in elk ander geval niet dezelfde stok kan zijn. De akoestische kwaliteit van een stok wordt bepaald door het hout en het vakmanschap van de bouwer, niet door het gebruikte (edel) metaal voor slofbeslag en wikkeling.
Ja dat lijk mij ook een heel probleem. Maar als je toch geld over hebt, kan je het misschien beter aan de voedselbank geven.Maar goud lijkt me wel heel sjiek... Dus ik weet het niet zo goed.
Het vervangen van een origineel nikkel montuur door goud of zilver is als vraag en beetje raar.
Maar eigenlijk begrijp ik het allemaal niet helemaal rond zilvermontuur, goudmontuur, nikkel....
Ik ga er ook vanuit dat strijkstokbouwers, volgens mij lieden die meer uit zijn op goede klank dan op uiterlijk vertoon, met die verschillende monturen vooral verschil in klank beogen. Of ben ik nou gek?
Hoop dat er iemand mij geduldig kan uitleggen hoe dat allemaal zit, want een eerdere uitleg is bij mij kennelijk toch niet goed blijven hangen
Onder welk nummer heb je het geregistreerd Tobias, dan kan ik eens kijken hoe het idee is te omzeilen.(.....)Ik heb op dit idee reeds patent aangevraagd. Dus de heren viool en stokkenbouwers zijn gewaarschuwd.
NL 388097499785A1Onder welk nummer heb je het geregistreerd Tobias, dan kan ik eens kijken hoe het idee is te omzeilen.
O jee ! dan heeft mijn broer Jan het weer eens verkeerd gedaan. Die heeft ook alleen maar verstand van Antiekwas. Ik ga dit tot op de bodem uitzoeken.Dit is nep: te veel cijfers!