Hallo, ik heb ooit op mijn ouders hun zolder een viool gevonden in een jaeger etui met 2 strijkstokken, klaarblijkelijk lag deze daar al vele jaren, mijn vader vond hem ooit bij t grof vuil. Ik heb deze uiteindelijk laten taxeren en we hebben de viool, een Johannes Cuypers uit de eind 17e eeuw verkocht aan een vioolbouwer uit Rotterdam, die toendertijd als enige oprecht was over de waarde van de viool dus ik vond dat hij hem t meest verdient had. De viool was in slechte staat dus we hebben er 10000 gulden voor gehad, de restauratiekosten waren erg hoog.
Uiteindelijk mocht ik de jaeger etui en de strijkstokken houden plus kreeg ik een andere viool van de man ervoor terug heel aardig!. Nu vroeg ik mij af hoe ik de waarde van de strijkstok kan bepalen , ik zag online al dat de etui ongeveer 500 a 600 euro waard is, wat ik echt ongelooflijk vind, kan iemand mij helpen met de waarde van de stok?
Mvg sabrina
Uiteindelijk mocht ik de jaeger etui en de strijkstokken houden plus kreeg ik een andere viool van de man ervoor terug heel aardig!. Nu vroeg ik mij af hoe ik de waarde van de strijkstok kan bepalen , ik zag online al dat de etui ongeveer 500 a 600 euro waard is, wat ik echt ongelooflijk vind, kan iemand mij helpen met de waarde van de stok?
Mvg sabrina