Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De gevoelige heeft een schild nodig om zn ziel te beschermen.Hebben ze elkaar gevonden?![]()
Uhh, tsja, wat zal ik zeggenBekijk bijlage 2659
Dat was dus de tweede variant van 'gesmolten'! Veel plezier met de nieuwe liefde! Waarin verschilt die van je huidige huurcello? (wellicht te bespreken in een ander topic)
Zo zie je maar weer hoeveel het tussen celli kan verschillen!
Je hebt je nog best rotgesjouwd op deze warme dag met twee celli terug naar huis!
Dat wordt dus heerlijk spelen! Hoe lang mag je deze op proef thuis uitproberen?
Valt je nieuwe liefde binnen je budget?
Hoe vond je het proberen van de cello's en de stokken? Ik vond het erg leuk en ook toch wel weer veel geleerd door het luisteren naar de verschillende stokken. Ook het verschil in eindpinnen vond ik verrassend.
Ben benieuwd naar jouw ervaring en beleving!
Het verschil met de eindpinnen was bizar! Wat een verschil maakt dat zeg! Ik vond het erg leuk, maar ook wel moeilijk om te vertrouwen op wat je hoort en voelt. Volgende keer moet ik meer stukken spelen om te vergelijken
Heb je alle typen eindpinnen gehad, zoals aluminium, metaal en carbon?
We hebben op dit forum een topic over eindpinnen en daarin een verslag van een onderzoek naar effect van eindpinnen besproken. Uit dat onderzoek kwam de carbon eindpin er het gunstigst uit, op de voet gevolgd door de metalen. De aluminium eindpin als minst begerenswaardig.
Hoe was dat bij jou?
Ja, en Hugo zei ook dat het bij een andere cello weer anders uit kon pakken.