Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk ook ,zo maar op een keer sta je helemal alleen ! Heb tot nouw tue 6 violinbouwers in Nederland en twee in Duitsland ! Alle restauraties[mijn hobby Geigen] bij allen sofort bezahlt en Geigen ,an Talente zonder Kosten gegeven en ook voor heelemal niets ,gaat over Duizende Gulden en Euros,nooit Probleme tot nouw tue !Heel koort : Violine met Taxatieraport in Winkel 3500,00Euro! Geigenbouwer niet aanwezig [Visitenkarte:Name :Bouw-Verkoop -Verhuur-Reparatie-Taxatie ]vraag naar telefoonnr. ! Zo doend Kontakt !Vraag : is te koop en prijs ! Wist hij niet en drie dagen later de Prijs Euro 2300,00 en ik betaalde sofoort per Internet ! Vier dage later komt Violinpakket an[1,70X0,70 meter en von innen heelemal inclusiv Violinkoffer vool stoof ,Katehaaren en kersentalg binnen in Decksel] kijk de geige en zieh een scheurtje bij de rechte voet van de Kamm ! Mailde sofort : Is er een Stemmriss geweest of komt er an ?! Aantwort : "Weet niets van Stapelscheuren" praten verder naar U Vacantie ! Terug uit Vacantie en hem Kennis gegeven dat in der tat Stapelscheur en Zangbalkenscheur en aandere Scheuren zijn[alle niet goed restauriert e.c.t ! Ik wil mijn Geld 2250,00 Euro terug !Komentaar : Nooit ! Wel: Reparatie of aander Instrument uitzoeken ! Zo staat het nouw wel nog -Advocat kosten tot nouw tue : 300,00 Euro en ik moet nouw Stoppen ! Latzte aanbot : Haelfte Geld terug en Instrument Inlieveren ---met aandere woorden :1150 Euro Futschi en ik heb niets en mijn Advocatcosten! Zo staat het er bij ! Wat kan ik nog doen?Wanneer u met "schuur" een scheur bedoelt: ja! Deze ernstige beschadigingen, gerepareerd of niet, beïnvloeden de taxatiewaarde drastisch. Het niet vermelden van deze problemen in een taxatierapport is regelrechte misleiding.
Straf voor valsheid in geschrifte
Zo moeizaam te lezen ! Ja,ja -U heft heel goed "Deutsch"gelezen [geschreven niet] en nu bent U in Nederland Strijkinstrumentenbouwer ! Niet buiten Nederland zo wie :Taxateur D.v.d.Wal ---B.Boon---Andre van Putten en andere ! Aber een mhr. Stam,mhr.Boling en vrouwe, mhr.A.Post zijn een andere Wereld maar niet vaan de Strijkinstrumenten ! Er werd in de dat aangifte gedaan folgens B.Boon :" Valsheid in geschrifte " ! Zo en nu wil ik van U en consorthypocrieten niets meer horen en lezen ! Dank voor alles maar vermeld ook in de beginne dat U en bepaalde Vriendjes niet " Leden van de Nederlandse Vioolbouwers "zijn zo wie ook niet "Leden van de Nederlandse Muzikinstrumentenverenigung " !Meneer BUANA, vriendelijk verzoek te stoppen met het posten van reacties hier. Uw standpunt is duidelijk, zij het zeer moeizaam te lezen wegens gebrekkig Nederlands.
Alleen als u daadwerkelijk iets nieuws te melden heeft en wat ook relevant is, zie ik uw reactie graag verschijnen.
Sie haben alle Recht nur im Beginn habe ich eine Frage gestellt und Herr B.Boon antwortete ! Sorry fuer das "Danach "! Abgelaufen!!!Mr Buana.
Gewoon uw reactie in het Duits intypen en laten vertalen door Google lijkt mij een mooie optie.
Uw reacties zijn helaas heel moeilijk te begrijpen.
Google:
Es scheint eine gute Option zu sein, Ihre Antwort nur auf Deutsch zu schreiben und von Google übersetzen zu lassen. Ihre Antworten sind leider sehr schwer zu verstehen.
Toch!
Precies! Dat heb ik hem vanmorgen (ik had hem wéér aan de lijn) ook duidelijk gemaakt. Dit is geen juristenforum!Ik heb de heer Buana al meerdere malen aan de lijn gehad met zijn kant van het verhaal. Zoals meestal is er ongetwijfeld ook een andere kant. Als hij denkt dat er bewijs is voor bedrog moet hij er maar mee naar de rechter.