...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat lijkt me een verstandig besluit!amaryllida zei:(.....)
ja hij heeft ook een naammaar ik ga hem niet vermelden. (.....)
Maar dit is compleet naast het topic atm![]()
Het is heel gemakkelijk om anderen aan te sporen tot het uithangen van de vuile was. Je loopt dan namelijk zelf geen enkel risico. Waar ik echter voor wil waarschuwen is, dat bij vermelding van naam en toenaam van een vioolbouwer of atelier die louche praktijken uitvoert, de webbeheerder niet aansprakelijk is voor alle daaruit voortvloeiende juridische gevolgen. Je moet dan dus wel weten wat je doet en bewijzen hebben, dat is iets anders dan vermoedens!fiddler2007 zei:(.....)
Heb je negatieve ervaringen met vioolbouwers en pogingen tot oplichting is een forum als dit misschien wel de aangewezen plek, noem ze gewoon met naam. Vuile was moet buiten open en bloot uitwaaien, gaat de stank er af. Sub rubriek "schandpaal"? Of begin een nieuw ongecensureerd forum op startpunt als posts worden geboycot. -F
Ik loop al een tijdje mee op dit forum en kan dus zeggen, dat in diverse reacties nooit goede Chinezen de grond in worden geboord. Menigeen is het er over eens, dat ‘Chineesjes’ compleet met koffer en strijkstok, die € 69,= moeten kosten inclusief een stukje hars, niet behoren tot bespeelbare instrumenten. Dat is samenvattend de algemene mening op dit forum. Dit soort goedkope Chineesjes worden terecht ‘de grond ingeboord’ of aanbevolen als brandhout voor de openhaard, waar ze dan nog enige warmte uitstralen.fiddler2007 zei:Goede Chinezen worden hier per definitie graag de grond in geboord door de "elite" in vioolbouwers land. Om hun soms exorbitant prijs niveau te kunnen blijven volhouden ?? Toegegeven, soms zitten er juweeltjes tussen het aanbod.
----> Ik weet niet bij welke "vioolbouwer(s)" jij dan wel komt hoor.amaryllida zei:Mijn leerkracht heeft zelf 'negatieve' ervaring met een 'vrij bekende' vioolbouwer in België (zal de naam niet noemen). Maar die persoon vervalst instrument die hij zelf opkoopt. Plakt er labels in die hij koopt via internet en schrijft valse taxatierapporten om zo de waarde te verhogen.