....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
---> Daar ben ik het volkomen mee eens.Anara zei:De toon van de muziek in deze berichten vind ik niet prettig.
Kan volgens mij heel anders en tóch duidelijk!
Groetjes, Anara
Ik zou zeggen: steek de hand in eigen boezem!!Maarten123 zei:(.....)
---> Daar ben ik het volkomen mee eens.
Ik zie niet goed in waarom sommige mensen hier berichten komen posten die geen steek houden en bovendien ook nog een zwaar beledigend en onjuist zijn tov bepaalde mensen.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn van dit forum?
"Leuke" binnenkomer ook Maarten, welkom op het forum. Net nieuw hier en dan al zo arrogant fel van leer trekken, zo gaan wij hier niet met elkaar om hoor !Maarten123 zei:Sorry maar ik vind dit een nogal vreemd verhaal ...
Ik ben zelf strijker en ik kom dus af en toe ook wel bij de vioolbouwer
Maar Ik ken persoonlijk in België geen enkele vioolbouwer die 1000 € zou durven vragen voor de verzekering van jouw "Mittenwald 1978" cello.
Ik ken 2 vioolbouwers in België die ook verzekeringen aanbieden, (beiden met n uitstekende reputatie en mensen die hun vak zeer goed kennen), en ik acht geen van deze 2 heren in staat om dergelijke hoge prijzen te vragen. 1000 euro !
Toevallig had ik via kapaza.be een paar foto's gezien van jouw "Mittenwald cello".
Nu wil ik mezelf helemaal niet voordoen als "expert" hoor, maar ...
4500 € vragen voor dergelijk zeer eenvoudige Duits fabrieks-cello'tje dat overgelakt lijkt en met 2 barsten in de rug ????
Ik wil de vioolbouwer wel eens zien die jouw cello wil taxeren EN verzekeren voor 4500 €.
Dus vooralleer te schieten op "DE Belgische vioolbouwers" zou ik eerst maar eens de hand in eigen boezem steken.