Ik denk inderdaad dat zoiets na een paar weken les wel te bepalen is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat je haar dan ook even de ForumViool zien/horen en wijs je haar dan ook even op StrijkersForum?(.....) Maar ik hou verder mijn mond, heb nog zat strijkwerk, binnenkort Máxima op bezoek, dus moet ik inderdaad niet te lang hier rondhangen.
Dat valt nog te bezien!Als je je teveel verliest in een muziekstuk terwijl je staat kun je omvallen. (.....)
Ik heb inderdaad ook de optie altviool overwogen, maar om een of andere reden spreekt dat instrument me niet aan, ik kan niet echt zeggen waarom.
Maar gisteren zei mijn broer, die conservatorium doet en dus heel wat van muziek afweet, dat hij echt geen strijkinstrument meer zou spelen in mijn plaats, omdat het trainen van het gehoor alleen al jàren duurt, en ik dus heel lang zal moeten studeren zonder zuiver te kunnen spelen... Wat denken jullie hiervan?
Vind ik ook; als je behoorlijk in de buurt zit klinkt het al aardig.... en er is ook een verschil tussen zuiver en vals he, ik bedoel ook al is het niet tot op een honderdste van een noot juist, daarom is het niet meteen supervals ...
Prachtig! en alvast succes en plezier.Wat een leuke reacties!! Dankjewel... Ik kan al niet meer wachten tot volgend schooljaar om er aan te beginnen, welk instrument ik ook zou kiezen.
Hmm. Misschien is het dan nu tijd voor een andere leraar?Mijn leraar zegt altijd dat het niet erg is al je vals speelt, als je het maar mooi doet. Je kunt heel lelijk zuiver spelen en heel mooi vals!![]()
Zelfs mooi vals spelen?Absoluut niet!!!
Ik heb nog nooit een muziekleraar gehad van wie ik in zo'n korte tijd zoveel geleerd heb!
Ja, Frits, van zo'n leraar die mij dit laat doen, wil ik best les hebben. Zo iemand jaagt je immers niet de verkramping in!Zelfs mooi vals spelen?
Ik kan al niet meer wachten tot volgend schooljaar om er aan te beginnen, welk instrument ik ook zou kiezen.