Saar___
♪
Hallo!
Ik heb 3 voorspeelstukken, namelijk:
- Chaconne van Vitali
- Die Fliege van Carl Bohm
- Russische fantasie van Leo Portnoff, maar dan wel mijn eigen bewerking.
Deze 3 moet ik afhebben in november.
Wat zouden jullie doen:
- Alles zo goed studeren dat ik het misschien al wel helemaal af heb voordat ik het daadwerkelijk moet voorspelen
- Alles een beetje doen, en bijv. op internet nog leuke stukken erbij zoeken (welke dan?)
Bedankt voor het lezen, ik hoop op leerzame/interessante/ophelderende antwoorden!
Inmiddels heb ik gisteren mijn voorspeeldag gehad, uiteindelijk wegens alle stress en drukte (veel concerten buiten mijn normale lessen om) alleen de chaconne van Vitali gespeeld, maar het was heerlijk!
Bedankt voor die tip over het stuk, en binnenkort doe ik mee aan het Prinses Christina Concours, dus er is voorlopig genoeg te oefenen. Voor de gene die het interessant vindt: Op het PCC speel ik Nigun van Bloch.
Ik heb 3 voorspeelstukken, namelijk:
- Chaconne van Vitali
- Die Fliege van Carl Bohm
- Russische fantasie van Leo Portnoff, maar dan wel mijn eigen bewerking.
Deze 3 moet ik afhebben in november.
Wat zouden jullie doen:
- Alles zo goed studeren dat ik het misschien al wel helemaal af heb voordat ik het daadwerkelijk moet voorspelen
- Alles een beetje doen, en bijv. op internet nog leuke stukken erbij zoeken (welke dan?)
Bedankt voor het lezen, ik hoop op leerzame/interessante/ophelderende antwoorden!
Inmiddels heb ik gisteren mijn voorspeeldag gehad, uiteindelijk wegens alle stress en drukte (veel concerten buiten mijn normale lessen om) alleen de chaconne van Vitali gespeeld, maar het was heerlijk!