Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dit is het resultaat van een verzameling stukken van een aantal instrumenten. Dus niet van een enkel instrument.maar een total loss instrument kan natuurlijk wel worden omgebouwd tot een kunstwerk
berucht werk bv: de Atilla van de violen in het stedelijk museum in Amsterdam:
Het 'ombouwen' tot een openhaardblok lijkt me dan voor de hand liggend.en zelf heb ik ook wel eens gedacht om een cello van me die total loss was verklaard door de vioolbouwer om te bouwen tot een paraplubak of openhaardhout-houder ...
Ik vind het jammer dat je blanke schellak hebt gebruikt. De cello zou meer karakter krijgen wanneer daar een wat donkere bruinrode lak op zou zitten. Zeker met een zo fraai getekend achterblad met overduidelijke vlam!De foto's zijn de cello in de staat waarin ik 'm kocht, (niet de oorspronkelijke staat, de cello was erg lelijk overgelakt met een blanke lak) na het ongeluk, te ver weg om te repareren met conventionele middelen, en na opnieuw lakken (spirituslak met 2 lagen ongebleekte schellak).
Ik vrees dat met één enkele kleurlaag het gewenste effect niet verkregen wordt.wellicht in de laatste laag lak wat kleurstof aanbrengen Frits?