gevoeligesnaar
Karin
Ik vind het lastigste van het uit het hoofd spelen juist de vingerzettingen. (waar de positie gewisseld wordt enz).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn ervaring is dat wanneer je steeds de vingerzetting herhaalt (en uiteraard de er bijbehorende streek ook), die dan in het geheugen 'inslijpt'. Je moet daarom ook niets meer aan de vingerzetting (en positiewisselingen) veranderen, want dan kun je opnieuw beginnen. Veel herhalen en je zult zien dat het steeds beter gaat.Ik vind het lastigste van het uit het hoofd spelen juist de vingerzettingen. (waar de positie gewisseld wordt enz).
Snertgedoe als je dan niet bij eens stuk duidelijk de uiteindelijk gekozen vingerzetting hebt staan. Ik pakte zojuist een stuk wat ik in een concertje wil ga doen, wat ik uit mijn hoofd kende, maar bij een bepaald deel de kluts nu kwijt was, maar alle vingerzettingen die ik uitprobeer voelen vreemd.Mijn ervaring is dat wanneer je steeds de vingerzetting herhaalt (en uiteraard de er bijbehorende streek ook), die dan in het geheugen 'inslijpt'. Je moet daarom ook niets meer aan de vingerzetting (en positiewisselingen) veranderen, want dan kun je opnieuw beginnen. Veel herhalen en je zult zien dat het steeds beter gaat.