V

• Topic starter Topic starter Anoniem#5
  • Startdatum Startdatum

Oude viool gevonden iemand een idee?

• Waarde 200-500

Stemmen: 0 0,0%
  • Waarde 500-1000

• Waarde 1000+

• Goede viool

• Slechte viool

• Totaal stemmers
    4
Ik wil ook zo'n zolder als XXX. Die moet wel heel groot zijn met heel veel onverwachte hoekjes en gaatjes en waarschijnlijk vroeger van een vioolbouwer zijn geweest of zo... Wat een mazzel, daar steeds violen vinden. Wow, klinkt als Paradijs................

Opm. geanonimiseerd door Beheerder (10-3-'15)

Ik wil ook zo'n zolder als XXXX. Die moet wel heel groot zijn met heel veel onverwachte hoekjes en gaatjes en waarschijnlijk vroeger van een vioolbouwer zijn geweest of zo... Wat een mazzel, daar steeds violen vinden. Wow, klinkt als Paradijs................

Wie weet, mocht je ooit de loterij winnen, dan kun je een huis laten bouwen met een heel grote VIOLENZOLDER, met allemaal van die mooie nissen voor violen (die je misschien zelf bent gaan bouwen na je bouwopleiding).

@Tobias,

een verkoper/handelaar heft weliswaar een zolder, een mooie zolder. Blijkbaar een grote zolder vol met violen en snaren.

“Een oude viool gevonden op zolder. Klinkt nog goed ook. Er staat alleen niks in en ik heb ook geen idee wat de waarde ervan is en waar die vandaan komt. Iemand die me er iets over kan vertellen? Alvast bedankt”.

’t Kan natuurlijk zijn dat de viool niet van zolder komt, laten we dat even in het midden laten, een handelaar zo blijkt wil gewoon handelen.

Dus Tobias, hij wordt niet met een kluitje in het riet gestuurd, hij wil gewoon… handel.

Remi

Het is weer geweldig ouwe speurneus wat je weer boven water tovert, als ik een pet op had zoals Cherlock Holmes zou ik hem afzetten.

Terug
Naar boven