Er staan hier en daar wel getalletjes, maar de cruciale zijn weggelakt

De eerste maat van B1 speel ik A434, D0 Gw4, A0,D13 (w is de notatie voor een grote greep van mijn leraar, ik weet niet hoe algemeen die gebruikt wordt), die lukt wel.
De duimpositie heb ik voor de vakantie gehad op les, die heb je bij C1 en D2 ook nodig. Misschien is het inderdaad wel handig om de laatste drie noten van die tweede maat van B1 wel alledrie met een duimpositie te pakken, de fis op de D-snaar met de 2e vinger, dan de a op de A-snaar met de duim en de b op de A-snaar met de 1e vinger, ga ik eens proberen, bedankt voor de tip!
Dit stuk van Pachelbel oefen ik voor les en ook Kol Nidrei Opus 47 van Max Bruch. Kol Nidrei vind ik moeilijker, maar daar staan wel vingerzettingen bij, dus dat is dan wel weer handig. Hiervoor heb ik Sonate Opus 38 van Romberg gespeeld en daarvoor de stukjes uit Bach for the 'Cello. Verder speel ik zelf ook uit het klarinetboek van All time Klezmers van Joachim Johow. (dus niet voor les). Dan moet je wel transponeren, maar als je doet alsof het een tenorsleutel is met twee extra mollen gaat dat wel.
Ik heb voordat ik cello ging spelen geen ander strijkinstrument gespeeld, wel blokfluit, klarinet en piano. Mijn leraar gaat inderdaad wel heel snel en ik denk regelmatig dat hij echt iets te moeilijks heeft meegegeven, maar na een paar dagen lukt het dan toch wel weer. Ik vrees dat hij expres een versie zonder vingerzettingen heeft meegegeven om me zelf te laten puzzelen, dus misschien speel ik een beetje vals door het jullie te vragen

, maar het meeste heb ik wel zelf uitgepuzzeld en ik ben gewoon benieuwd of jullie mij op betere ideeën kunnen brengen...