Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijzonder! Maar vertel eens, was dat? Mocht je inde pauze proberen, of heb je gelijk een concert ten beste gegeven?Ik mocht er een bespelen van een van de leden van The Spirit of Gambo.
Twee musici van Spirit of Gambo gaven een concert met basgamba's. In de pauze raakte ik in gesprek. De gambiste had een gloednieuwe en zij zei 'je mag het instrument wel even bespelen'. Ze gaf de gamba aan mij en ging verder met pauzeren, tewijl ik wat streken gaf. Van afstand zei zij 'mooie klank!'. En mijn vrouw zei: 'dit past nog beter bij jou dan de cello ....'. Verder is het (nog) niet gekomen.Prachtig! Je hebt hier wel wereldklasse bij gehaald!
Bijzonder! Maar vertel eens, was dat? Mocht je inde pauze proberen, of heb je gelijk een concert ten beste gegeven?
En ben je intussen al zover dat je sites met te koop aangeboden gamba's afstroopt? Zou zomaar kunnen, want eenmaal verliefd.
Verder is het (nog) niet gekomen.
Mijn indruk is dat je er een heel eind mee kunt komen.Vraagje: kun je gamba onderhands spelen met een barok-cellostrijkstok, of moet je toch een echte gamba-strijkstok aanschaffen daarvoor?
Floris Jan van der Voort, die moet je hebben!(.....) Heeft iemand goede tips waar ik een betrouwbaar adres kan vinden en waar ik op moet letten?
Ik heb zojuist de website van Gesina Liedmeier bekeken die Bert aanleverde en die woont in Velp, vlakbij Arnhem.(.....) Verder ben ik ook op zoek naar iemand die mij op gang kan helpen met lessen, weet je misschien ook iemand in de buurt van Nijmegen die les geeft?