Dan had je beter kunnen zeggen: 'ik vond de viool uitstekend klinken'. Dan houd je het bij jezelf.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja de viool waarop ik gister speelden is een geweldig goede viool. Maar dat is geen Tsjechische viool. Dat is een Italiaan in de wat hogere prijsklasse.Die viool gisteren van je klonk uitstekend!![]()
Dan had je beter kunnen zeggen: 'ik vond de viool uitstekend klinken'. Dan houd je het bij jezelf.
Frits is gewoon jaloers die had de viool natuurlijk graag zelf beluisterd.Zou echt niemand hier begrijpen dat de waarneming via mijn oren ging en ik dus voor mijzelf sprak?![]()
Dat weet ik niet. Dus vraag het ze zelf.Zou echt niemand hier begrijpen dat de waarneming via mijn oren ging en ik dus voor mijzelf sprak?![]()
Voor leuke en/of flauwekulverhaaltjes moet je een ander forum consulteren.Frits is gewoon jaloers die had de viool natuurlijk graag zelf beluisterd.Maar die komt mijn keuken niet in, want die haalt altijd mijn leuke verhaaltjes weg.
Ik weet het Frits dat ik een forumlid ben waar je alleen maar last van hebt. Want ik bezorg je natuurlijk heel wat veegwerk om je forum schoon te houden. Ik zal dan ook in het oog trachten te houden dat dit een serieus forum is, waar flauwekul verhaaltjes niet passen. Ik meen dit echt, dit is geen flauwekul.Voor leuke en/of flauwekulverhaaltjes moet je een ander forum consulteren.