Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is mogelijk een Lgbtqia+ kam. Wordt dan waarschijnlijk in 020 bij vioollessen dwingend voorgeschreven als volgende stap op het 'woke' pad
Wie is eigenlijk die T, ik heb nog nooit iets van hem of haar gelezen. Maar ik begrijp dat het ook een Banjoliefhebber is net zoals ik.Ik vind 'em niet passen op mijn Amati, maar met een beetje aanpassing kan het ook dienen als banjokam. Misschien wat voor T?
Inderdaad het lijkt erop dat ik het hier niet voor 17 dollar ga vinden@Satch : 17 dollar is buiten de invoerrechten, de verzendkosten (erg hoog vanuit de VS) de NL btw en de invoerkosten gerekend.
Een ivoren inzet in een kam is alleen vergelijkbaar met een even goede kam zonder die inzet op hetzelfde instrument: je concludeert misschien iets te gemakkelijk.
Het getuigt in ieder geval niet van gedegen kennis.De handleiding voor het plaatsen van de brug is best grappig te noemen.
Dat gaat bij een houten kam precies zo, dus daarin zit geen verschil.En als je de handleiding volgt, kan het zijn dat de stapel omver ligt....je moet tenslotte alle snaren ontspannen, de oude kam onder de snaren uit halen en de "wondere kam" aanbrengen...tja...