Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik geprobeerd. Een tijd geleden al. Er stond op Markplaats.nl een advertentie van een student. Maar iemand die op 6 mailtjes niet kan antwoorden spreekt mij niet zo aan..pleunie zei:Mensen op het conservatorium moeten vaak stagelessen geven en vragen daar weinig geld voor.
Helaas ligt Opheusden in Gelderland, niet ergens bij den Haag of Amsterdam.Lise zei:Of kijk eens op Schnabbelnet.
Dankje, maar ik heb al iemand gevonden.2Stapel zei:Misschien heb je inmiddels al iemand gevonden voor vioolles. Maar in Rhenen zit een muziek collectief waar ook vioolles wordt gegeven. Als in google zoekt muziekcollectief rhenen dan vind je daar de contact gevens.
Wanda Visser uit Tiel misschien? Paar lessen bij gevolgd toen ik daar woonde. Maar niet belangrijk. Een meisje uit het Betuws symfonie Orkest had ook les van haar toevallig. Tiel ligt in de buurt van Opheusden en Betuws Symfonie orkest repeteert maandagavond in Tewntytwo, mocht je een orkest zoeken in die regio. http://www.betuwssymfonieorkest.nl/ Komende zomer maken ze een reisje naar Frankrijk en er zitten een paar jongeren in (naast de bekende grijze koppen, waar ik me zo langzamerhand ook toe kan rekenen).mela93 zei:Dankje, maar ik heb al iemand gevonden.2Stapel zei:Misschien heb je inmiddels al iemand gevonden voor vioolles. Maar in Rhenen zit een muziek collectief waar ook vioolles wordt gegeven. Als in google zoekt muziekcollectief Rhenen dan vind je daar de contact gevens.
Nee, 'Pleunie' schreef "de man op de hoek" en dat is het wel zo'n beetje geworden (als is ze dan vrouwHenri Vieuxtemps zei:Wanda Visser uit Tiel misschien? Paar lessen bij gevolgd toen ik daar woonde. Maar niet belangrijk. Een meisje uit het Betuws symfonie Orkest had ook les van haar toevallig. Tiel ligt in de buurt van Opheusden en Betuws Symfonie orkest repeteert maandagavond in Tewntytwo, mocht je een orkest zoeken in die regio. http://www.betuwssymfonieorkest.nl/ Komende zomer maken ze een reisje naar Frankrijk en er zitten een paar jongeren in (naast de bekende grijze koppen, waar ik me zo langzamerhand ook toe kan rekenen).