Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil je ook wel eens zo worden toegespeeld?Wanneer is zijn workshop cello op bootjes in Venetie?![]()
Die durfde ik echt niet te plaatsen
Lijkt me wel wat!Wil je ook wel eens zo worden toegespeeld?![]()
Volgens mij denkt deze dame daar heel anders over (hoewel hij hier zijn kleding aan houdt):Hoe meer kleding een man uitdoet, hoe meer hij op een aap gaat lijken.
Wat idioot gefilmd, maar ik snap dat zij niet herkenbaar in beeld wilde zijn. Deze clip is duidelijk geïnspireerd door een film: de gorilla met die dame in de houdgreep...Volgens mij denkt deze dame daar heel anders over (hoewel hij hier zijn kleding aan houdt):
Er zit trouwens een flinke (gerepareerde?) scheur in het bovenblad!Volgens mij denkt deze dame daar heel anders over (hoewel hij hier zijn kleding aan houdt):
Heet 'ie Stjepans?Stjepans dwingende streken tonen dat hij zijn spel kent en zijn stok doelgericht hanteert..
En al zou het zo zijn dat ik een man als partner prefereer boven een vrouw;
Zijn instrument zou ik wel een paar maanden willen bespelen..
Ik heb inmiddels de zedenpolitie verwittigd. Nu eens kijken of er wat gebeurt.Tijd voor de SF zedenpolitie!![]()
We kunnen hier tenslotte geen losbandigheid hebbenIk heb inmiddels de zedenpolitie verwittigd. Nu eens kijken of er wat gebeurt.
In een ander 'draadje' meende een lid te ver te kunnen gaan. Diens 'bijdrage' is verwijderd. Bij herhaling volgt ban. Dus de 'politie' grijpt wel degelijk in!
Inderdaad: zo veel mogelijk aan banden!We kunnen hier tenslotte geen losbandigheid hebben![]()