Er voor zorgen dat er geen houtworm in de viool of cello komt. En waar eindigen we, met de blauwe bonen van Bert. Is dit informatief, hebben de lezertjes hier iets aan ? Neen niets helemaal niets, en dat is jammer. Ja eigenlijk doodzonde, want het Strijkersforum pretendeert een serieus forum te zijn. In vroeger dagen voegde dit forum iets toe, ook aan de algemene ontwikkeling. Het was een soort naslagwerk betreffende strijkinstrumenten. Maar als er op deze manier op een serieus onderwerp wordt gereageerd, verwordt het forum tot een grabbelton van onzin. Daarom doe ik een oproep aan de eigenaar en beheerder van dit forum, om in te grijpen. Ik hoor hem nu zeggen, ja maar Tobias jij hebt ook veel onzin en flauwekul op het forum gezet. Hoe durf jij eigenlijk je mond open te doen. Dan kan ik alleen maar zeggen, ik geef het toe, maar ik doe mijn best het niet meer te doen. Echt mijn best, want ik draag dit forum een warm hart toe. En omdat ik het een warm hart toe draag, schrijf ik ook dit stukje.
Tobias.