Vraagje strijkstok....

Begonnen met een carbon stok maar al snel overgegaan op een houten stok. Persoonlijk veel fijner vind ik ook al ben ik een beginner😅
Aankoop misschien niet helemaal controversieel gegaan waarschijnlijk maar dat was de aankoop van mijn viool zelf ook niet denk ik, haha. Maar ik ben blij met beide.
Mijn viool is een 2024 Götz #98 AD, gekocht via marktplaats. Mijn boog: Götz .... ook via marktplaats. Stond daar eigenlijk te koop als zijnde een viola boog.
Vind deze boog echt super fijn om mee te spelen maar ben eigenlijk toch ook wel nieuwsgierig naar wanneer deze gemaakt etc. Een van de redenen is dat alle bogen gemerkt zijn met de naar Conrad Götz en bij de mijne staat alleen Götz. Waarschijnlijk niks, niet hard genoeg gedrukt, maar vind het wel apart. Onderop staat alleen Germany.20250910_205552.jpg
Ben op zich gewoon nieuwsgierig naar de leeftijd en houtsoort van mijn stokje😁. Hier fotootje met mijn schatje😇
20251011_220246.jpg

Ja, en als je tevreden bent met de combinatie van instrument en strijkstok... De houten stok bevalt dus beter?

Terug
Naar boven