Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik neem even aan dat 'OV' Oosterhof Vioolbouw is en in dat geval zal ik een paar werken noemen waarvan ik vind dat er veel hogere technische eisen gesteld worden aan de violist:Jumpy zei:Tav OV
Wat ik me afvraag... kan je me een werk/compositie aanduiden dat je écht technisch moeilijk vindt? Ik hoor het graag, kan ik eens vergelijken...
Bedankt,
JUMPY
Maar waarom moet jij altijd zo arrogant reageren?liuwe zei:Maar waarom stort je je op concerten? De kans dat je ze als solist nog een keer kunt spelen, is miniem. Zoek mooie sonates met begeleiding, die zijn soms ook heel uitdagend en de kans dat je ze nog een keer met iemand kunt uitvoeren is heel wat groter! Ik verbaas me telkens weer over amateurs die zich door solopartijen van grote concerten heen worstelen, terwijl ze zoveel schoons niet kennen. :|
De kans om dergelijke concerten als solist te mogen spelen is een geheel ander onderwerp: statistiek en kansberekening.liuwe zei:Maar waarom stort je je op concerten? De kans dat je ze als solist nog een keer kunt spelen, is miniem. Zoek mooie sonates met begeleiding, die zijn soms ook heel uitdagend en de kans dat je ze nog een keer met iemand kunt uitvoeren is heel wat groter! Ik verbaas me telkens weer over amateurs die zich door solopartijen van grote concerten heen worstelen, terwijl ze zoveel schoons niet kennen. :|