Sibelius
♪
Nee, maar ze past nog wel in dit topic 'Vreemde krullen'.SoundBoard zei:Nu is het geen Maggini-krul meer! Nu is het ook de oorspronkelijke krul niet meer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, maar ze past nog wel in dit topic 'Vreemde krullen'.SoundBoard zei:Nu is het geen Maggini-krul meer! Nu is het ook de oorspronkelijke krul niet meer.
Als je de viool met dubbele krul bedoelt, die wordt zeker nog wel verkocht!Carmenlisa zei:en word dit uberhoud nog wel verkocht?
SoundBoard zei:Nu is het geen Maggini-krul meer! Nu is het ook de oorspronkelijke krul niet meer.
Neen, daar ben ik het absoluut niet mee eens!Sibelius zei:Nee, maar ze past nog wel in dit topic 'Vreemde krullen'.
Precies! Vandaar ook mijn post#93 waarin ik probeerde aan te geven dat je een foto van Marktplaats eerst zodanig moet zien te bewerken dat te verdedigen valt dat het niet dezelfde foto c.q. afbeelding meer is. Omdat ik niet iedereen die Nederlands begrijpt op een idee wilde brengen heb ik dat aan iemand per email door gegeven. Dat komt goed overeen met:Sibelius zei:De foto's van marktplaats mogen überhaupt niet worden gebruikt!
Maar om nu bezoekers van dit forum te confronteren met een krul waarvan opeens een winding is verdwenen, vind ik misleiding. Zelfs 'onze' Remi had het niet in de gaten en dat wil toch wel wat zeggen.Sibelius zei:Je zou nog kunnen verdedigen dat de foto in post #98 zodanig is gemanipuleerd dat een nieuw onafhankelijk product is ontstaan.
dank je, maar die link had ik ook gezien. ik bedoelde meer zoals bij 80 en 83. en dit is neem ik aan meer houd bewerking als viool bouwen. daarom vroeg ik me ook af of het wel verkocht word want ik had er nog nooit van gehoord waardoor ik dacht dat dit zeldzaam (niet te koop)is of niet bespeelbaar.mriekjuh zei:Als je de viool met dubbele krul bedoelt, die wordt zeker nog wel verkocht!Carmenlisa zei:en word dit uberhoud nog wel verkocht?
Ik heb de link al eerder gegeven, maar dit is hem nog een keer:
http://link.marktplaats.nl/286336065
Frits, Jij had me de hint gegeven. Ijzerdraadje weg, schaduw weg en de mededeling dat het nog beter kon. Dus ik dacht: Windinkje weg, beter kan het niet. Maar ik zal het niet overdoen.SoundBoard zei:Maar om nu bezoekers van dit forum te confronteren met een krul waarvan opeens een winding is verdwenen, vind ik misleiding. Zelfs 'onze' Remi had het niet in de gaten en dat wil toch wel wat zeggen.
Maar een paar van de voor-, achter- en zijkant van deze krul zou misschien mogelijk zijn?Sibelius zei:(.....)
Ik kan foto's van het instrument maken maar dat valt buiten dit topic.
Natuurlijk helpt goed gereedschap een heel stuk mee, maar je moet het toch zélf doen.Sibelius zei:Moet je wel hele goede klant van Baptist worden.
Ja, maar het grote verschil hier is, dat Antonio niet deze bushing heeft geplaatst!Sibelius zei:![]()
Zoals je ziet heeft de Stradivarius 'Titian' 1715 een houten busje op precies dezelfde plek. Ik meen ook een bushing te zien rond de e-sleutel. Een hele grote.