Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Warm, heel warm. Misschien ben ik de derde hond die er mee vandoor gaat?Als het nu drie honden waren, dan zou ik zeggen "iets van been". Spannend Geert zo'n foto feuilleton!
En dan te bedenken dat een benen topkam van 55 x 10 x 6 mm voor slechts €3,10 (incl.Btw) te koop is.(.....) Voor wie het nog niet door had, het wordt een kielhoutje maar dan van been.(.....)
Ja, maar als je de analogie dan goed voortzet moet je stellen dat er niemand zijn/haar eigen esdoornboom omhakt en van de kwartiers gezaagde stukken een krul steekt.(.....) En Frits, je kunt je bladen en krullen ook voorgefreesd krijgen maar dan mis je de lol van het gutswerk.
Klopt, het is inderdaad "iets van been" een benen topkam dus.Ik had het dus eigenlijk gewoon geraden Geert!
En Frits, je kunt je bladen en krullen ook voorgefreesd krijgen maar dan mis je de lol van het gutswerk.
Het zagen stinkt meer dan het uitkoken.En dan te bedenken dat een benen topkam van 55 x 10 x 6 mm voor slechts €3,10 (incl.Btw) te koop is.
Nou ja, je kunt in ieder geval nu wel zeggen dat het geheel handwerk is.
Wat zal dat gestonken hebben zeg, dat uitkoken!
Het is inderdaad hard. Maar als je aan het vijlen bent moet je nog oppassen dat je niet te snel gaat, het heeft een beetje de structuur van hard plastic. Ebben(hout) is overigens ook verschrikkelijk hard.Wat een grappig idee om dat te maken uit een stuk bot.
Maar ijkt mij toch niet makkelijk, bot is zo verschrikkelijk hard.
Succes ermee
Dan komt het omdat ik een nieuwe Glardon/Vallorbe vijl heb voor het fijne werkHet meeste been is toch wel harder dan ebben.