dag ik wou weten wat is de waarde van Mijn Viool Hieronymus Amati cremonens fecit anno salutis 1640
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat laatste is is in dit geval niet gebeurd.Voorstellen is niet verplicht en vindt doorgaans plaats op het daarvoor bestemde forum.
Dat is juist, maar dat kun je niet afdwingen.Dat laatste is is in dit geval niet gebeurd.
Toen (2012) bestond dat subforum ook nog niet.Ik heb me volgens mij ook nooit voorgesteld.....![]()
Ja, maar dan moet er wel wat gezegd worden.Nee, toen moest je het gewoon in het wilde weg op het forum zetten, dat voelt eigenlijk als binnenkomen in een zaal met pratende mensen en dan roepen "hey allemaal,, hier ben ik, ik ben....(etc.)". Het is goed dat dat subforum gekomen is! (dan luisteren we tenminste).
Ik ook niet.Ik heb me volgens mij ook nooit voorgesteld.....![]()
Hoeft ook niet meer.Ik ook niet.
Ja, maar dan moet er wel wat gezegd worden.![]()
ik ben....(etc.)
Ik bedoel dat iemand die zich wil voorstellen dat dan ook moet doen op het daarvoor bestemde forum.Dat is ook verwoord met:
Bedankt Frits.Hoeft ook niet meer.
Zag je er zo tegenop? We weten praktisch 'alles' van je, maar daar heb je ook wel zo'n 3841 berichten voor nodig gehad. Ik kan me dus wel voorstellen dat je dankbaar bent.Bedankt Frits.
Heb ik zoveel berichten geplaatst ?Zag je er zo tegenop? We weten praktisch 'alles' van je, maar daar heb je ook wel zo'n 3841 berichten voor nodig gehad. Ik kan me dus wel voorstellen dat je dankbaar bent.