Het feit dat je'm onderbrengt in de rubriek 'VSO's' zegt misschien ook al heel veel?
Als ik een paar antwoorden op de vraag mag geven:
ik zie wat je mag verwachten van een Chinees seriematig verkregen product, namelijk:
* een veel te dik bovenblad
* houtkkeuze dubieus
* knoeperd van een kinstuk
* de kam zou ik 5 mm richting toets plaatsen.
* V.w.b. de positie van de stapel kan ik geen uitspraak doen, want die kan ik niet zien op de afbeeldingen. Maar als de kam niet goed staat, zal de stapel dat ook niet doen.
Er zal beslist geluid uit komen, en mogelijk met een setje betere snaren kan er nog wat verbeterd worden. Al met al, denk ik toch dat het meer is dan een VSO!
Ik zie op internet wel eens aanbiedingen van heuse violen, compleet met strijkstok, koffer, hars en schoudersteun voor €60,= en dan vraag ik me echt af: 'hoe is het mogelijk!'. Voeg daarbij dan ook nog eens, dat er een aantal personen ook nog wat aan verdient. Wat is de kostprijs van het 'instrument' dan? Misschien €20,= ?
Kan het dan wat wezen? Toch wordt het zo nu en dan verkocht bij Muziekwinkels, u weet wel, die met drumstellen, bossen gitaren, keyboards, digitale piano's en ook.... strijkinstrumenten.