Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei, dat wordt dan een erg kostelijke zaak?Je kunt niet zeggen dat een bepaalde set voor iedere cello geschikt is. Eenzelfde set klinkt prachtig op een bepaald instrument, terwijl een ander instrument daarmee niet tot een mooie klank komt. Het is vaak een zoektocht.
Heerlijk - eindelijk wereldberoemd in Nederland en België!Iedereen in mijn omgeving kent intussen het bestaan van Huub want ik haal je constant aan
Papa deze middag aan de telefoon: "Ah, Huub, die man uit Nederland die je altijd helpt?"
Ja, papa![]()
Wanneer de stapel verplaatst wordt treedt er mogelijk een verbetering op voor de gewenste snaar, maar tevens een verandering van de klank van de andere snaren. Het is maar de vraag of dat een verbetering is.Ik gok er dus op dat het aan de cello ligt. Kan soms verbeterd worden door de stapel wat te verzetten.
Ik denk het wel, ja! Dat wordt hier een heel naslagwerk. Super <3Wanneer de stapel verplaatst wordt treedt er mogelijk een verbetering op voor de gewenste snaar, maar tevens een verandering van de klank van de andere snaren. Het is maar de vraag of dat een verbetering is.
snaarwijzer.nl geeft een aantal suggesties ter verbetering. Ik heb het betreffende gedeelte eruit genomen en hier zichtbaar gemaakt:
Bij ons in NL betekent een contract afsluiten, dat je het contract aangaat. Dat zal hier juist niet de bedoeling zijn. Het contract wordt beëindigd.Hij nam het slachtoffer aan en zei tegen de dame aan de kassa: sluit het contract maar af, de cello is voor de derde keer losgekomen.
Dat dusBij ons in NL betekent een contract afsluiten, dat je het contract aangaat. Dat zal hier juist niet de bedoeling zijn. Het contract wordt beëindigd.![]()
Ik mis hem nog nietprecies. Ciao Scott.... Addio!
Doesburg in Nijmegen adverteert daarmee, hij geeft aan dat hij zelf cellist is van beroep. Dan is het natuurlijk wel redelijk dat je dan ook een setje daar koopt. Maar hij geeft aan dat het niet duurder is dan de prijzen die online betaald, maar uiteindelijk ben je veel voordeliger uit.