Hallo medecellisten ( en -bouwers).
Ik zou heel graag een oordeel hebben over deze cello, hoe oud hij wordt geschat, de waarde etc. Ik ben ook geïnteresseerd in de kam, hij staat wat achterover. Is dat een type kam die in een bepaalde periode werd gemaakt? Deze cello is zo'n 50 tot 60 jaar oud volgens zeggen en komt uit Duitsland. De cello is recentelijk gerestaureerd.Hopelijk zijn de foto's duidelijk genoeg.
Hieronder laad ik nog wat foto's op want in 1 keer gaat het niet. ( ps : het oploaden van foto's gaat niet goed, ik krijg steeds dubbele foto's dus van elke foto 2)
Bij voorbaat dank.
vriendelijke groeten van Beginneling
Vervolg foto's cello beginneling.
PS 1 : het is een 3/4 e cello.
PS 2 : het is een hele lichte cello met een heel dun blad.
Ik zou heel graag een oordeel hebben over deze cello, hoe oud hij wordt geschat, de waarde etc. Ik ben ook geïnteresseerd in de kam, hij staat wat achterover. Is dat een type kam die in een bepaalde periode werd gemaakt? Deze cello is zo'n 50 tot 60 jaar oud volgens zeggen en komt uit Duitsland. De cello is recentelijk gerestaureerd.Hopelijk zijn de foto's duidelijk genoeg.
Hieronder laad ik nog wat foto's op want in 1 keer gaat het niet. ( ps : het oploaden van foto's gaat niet goed, ik krijg steeds dubbele foto's dus van elke foto 2)Bij voorbaat dank.
vriendelijke groeten van Beginneling
Vervolg foto's cello beginneling.
PS 1 : het is een 3/4 e cello.
PS 2 : het is een hele lichte cello met een heel dun blad.