.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft jouw leerkracht jou die bladzijde ook laten zien? Je gebruikt het woord "blijkbaar", waaruit ik opmaak dat jouw leraar je heeft verteld dat hij, Panciera, in dat boek staat. Hij heeft je dat dus blijkbaar niet laten zien. Waarom niet? Hoe heette dat boek? In zaken als echtheid van instrumenten zou ik alle bewijzen willen zien, die de waarde van een instrument kunnen bevestigen! En van een instrument uit 1996 is vaak de aankoopbon ook nog wel beschikbaar! Ik heb ik 1974 bij Möller een viool gekocht (f 1450!), daar heb ik de rekening nog van.amaryllida zei:Mijn leerkracht heeft een boek met allemaal labels van oude en hedendaagse vioolbouwers (Dictionnaire Universel des Luthiers) en hierin staat hij blijkbaar vermeld (met label).
Het kan ook zijn dat de goede man wel heeft bestaan c.q. geleefd, maar nu niet meer 'onder ons' is. Dan zal er ook geen website bestaan. :/liuwe zei:(.....) Elke goede vioolbouwer heeft tegenwoordig een eigen website en als Giorgio Panciera niet te vinden is, dan heb je grote kans dat Giorgio Panciera niet bestaat! (.....)
Ja, wijzigingen aanbrengen is een goede zaak. Wanneer echter iemand in zijn/haar bijdrage essentiële inhoud verwijderd kan ik dat niet verhinderen, hoe graag ik ook zou willen dat het niet was gedaan. Eenmaal verwijderd kan ik het niet weer terug plaatsen.liuwe zei:(.....)
En nu je dit toch leest: je hebt de mogelijkheid geschapen op dit forum eigen bijdragen te bewerken. Dat is op zich een goede zaak, maar het wordt natuurlijk wat anders als deelnemers aan een "discussie" stukken uit hun bijdragen verwijderen: daardoor verdwijnt de samenhang uit de discussie, zeker als in andere bijdragen wordt verwezen naar bepaalde uitspraken. Amaryllida heeft bepaalde zaken, haar cellodocent betreffend, verwijderd, misschien om hem te beschermen, maar het vertroebelt de discussie. :/