Eindelijk!! Het heeft even geduurd maar ik heb weer een plaatje gevonden. Kwam ik zomaar een keer toevallig tegen en vond het wel een opmerkelijk ding. Heb het toen even opgeslagen en nu kwam ik het weer tegen. Nu moet ik eerlijkheidshalve er wel even bij vermelden, dat dit plaatje door mij bewerkt is: het witte gedeelte is niet origineel, maar de vorm is in tact gebleven: een vioolblad. Dat heb ik gedaan omdat het originele plaatje geen onduidelijkheden meer over lieten en dan zou er geen plaatje mogelijk zijn dat paste in de rubriek ‘Zoekplaatjes’.
Heeft iemand een idee wat voor stuk gereedschap deze man heeft gebouwd en waartoe het dient? Het leek mij erg handig om te hebben, maar hoe maak je schroefdraad in hout en hoe maak je schroefdraad op een soort stemsleutel? Deze vragen kon ik (nog) niet beantwoorden en het zal ook op een andere manier moeten wil ik het gaan nabouwen.
Maar, wat moet je ermee en waarvoor dient het? Dat is hier de vraag.
Later zal ik dan het origineel tonen zodat het voor een ieder direct duidelijk is wat een handig hulpmiddel hier is gebouwd.
Heeft iemand een idee wat voor stuk gereedschap deze man heeft gebouwd en waartoe het dient? Het leek mij erg handig om te hebben, maar hoe maak je schroefdraad in hout en hoe maak je schroefdraad op een soort stemsleutel? Deze vragen kon ik (nog) niet beantwoorden en het zal ook op een andere manier moeten wil ik het gaan nabouwen.
Maar, wat moet je ermee en waarvoor dient het? Dat is hier de vraag.
Later zal ik dan het origineel tonen zodat het voor een ieder direct duidelijk is wat een handig hulpmiddel hier is gebouwd.