marloes s
|♫♫|♫
Het nieuwe jaar is weer begonnen en het is tijd voor...... een nieuwe strijkstok
De strijkstok waar ik nu mee speel heb ik bij mijn cello gekregen toen ik deze kocht.
Het is een stok die strijkt maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Om een indruk te geven; de waarde van mijn huidige stok was E120.
Qua toonvorming kom ik met deze stok niet meer verder, en het is echt tijd voor iets beters.
2016 word dus het jaar van de zoektocht naar een andere stijkstok .
Natuurlijk heb ik al veel gelezen over strijkstokken op dit forum en ben hierdoor al een klein beetje wijzer geworden dan ik was.
Ik vind het leuk om mijn zoektocht met jullie te delen en hoop dat jullie mij willen helpen met alle vragen en dingen waar ik mischien tegen aan ga lopen.
Na overleg met mijn lerares word mijn zoekgebied rond de E1500.
Voor nu heb ik de eerste stap gezet en heb ik as vrijdag en afspraak bij de vioolbouwer waar ik mijn cello gekocht heb en waar mijn cello in onderhoud is.
Alle tips en adviezen zijn welkom.
De strijkstok waar ik nu mee speel heb ik bij mijn cello gekregen toen ik deze kocht.
Het is een stok die strijkt maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Om een indruk te geven; de waarde van mijn huidige stok was E120.
Qua toonvorming kom ik met deze stok niet meer verder, en het is echt tijd voor iets beters.
2016 word dus het jaar van de zoektocht naar een andere stijkstok .
Natuurlijk heb ik al veel gelezen over strijkstokken op dit forum en ben hierdoor al een klein beetje wijzer geworden dan ik was.
Ik vind het leuk om mijn zoektocht met jullie te delen en hoop dat jullie mij willen helpen met alle vragen en dingen waar ik mischien tegen aan ga lopen.
Na overleg met mijn lerares word mijn zoekgebied rond de E1500.
Voor nu heb ik de eerste stap gezet en heb ik as vrijdag en afspraak bij de vioolbouwer waar ik mijn cello gekocht heb en waar mijn cello in onderhoud is.
Alle tips en adviezen zijn welkom.