mriekjuh
Marike
Oke, zal het de volgende keer beter doen!SoundBoard zei:Marike,
even tussendoor:
bekijk nog eens de Regels!
"Kzat net ff ..." kan niet hier, moet je op je mobieltje doen!
Frits
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, zal het de volgende keer beter doen!SoundBoard zei:Marike,
even tussendoor:
bekijk nog eens de Regels!
"Kzat net ff ..." kan niet hier, moet je op je mobieltje doen!
Frits
Sorry foutje, ik bedoelde een schoudersteun!!BertBoonVioolbouw zei:Marike,
Wanneer je bij mij een kinhouder kunt vinden, geef ik jou in dit speciale geval een speciale, geheel persoonlijke, korting. Mijn kinhouders geven gegarandeerd niet af!![]()
kinhouderassortiment
Ik geef geen spaarzegels voor handdoeken, digitale camera's of andere branchevreemde producten!![]()
Ik heb nu al 4 jaar een Wolf schoudersteun, zou je me dan wéér een Wolf aanraden of een weet je ander goed merk??mriekjuh zei:Sorry foutje, ik bedoelde een schoudersteun!!BertBoonVioolbouw zei:Marike,
Wanneer je bij mij een kinhouder kunt vinden, geef ik jou in dit speciale geval een speciale, geheel persoonlijke, korting. Mijn kinhouders geven gegarandeerd niet af!![]()
kinhouderassortiment
Ik geef geen spaarzegels voor handdoeken, digitale camera's of andere branchevreemde producten!![]()
![]()
Heel dom!
Maar toch bedankt!!
Ik ben wel een beetje lastig, maar zou ik er ook een paar kunnen bestellen en dan even thuis uitproberen??BertBoonVioolbouw zei:Mag ook:
Schoudersteunen
Als we dan toch aan het linken slaan: [website op verzoek verwijderd]mriekjuh zei:Ik ben wel een beetje lastig, maar zou ik er ook een paar kunnen bestellen en dan even thuis uitproberen??BertBoonVioolbouw zei:Mag ook:
Schoudersteunen
Ik zag het namelijk niet tussen de info voor klanten staan..
Frits, sorry dat ik zo afdwaal!
Ja, we moeten weer naar die €25,= zien te komen.mriekjuh zei:Frits, sorry dat ik zo afdwaal!
Als iemand met reden wil inschrijven is dat prima, maar inschrijven om die begeerde 25 Euro's er uit te slepen vind ik ronduit slap. Te besteden bij aangesloten bedrijven die waarschijnlijk standaard gewoon te duur en zijn en je dan met 25 euro voordeel willen paaien.Vedelaer zei:...maar ik verdien nu wel zoveel dat ik die kortingetjes overal niet meer nodig heb
Beste Ferrie, de aangesloten bedrijven zijn zeer uiteenlopend van aard.Ferrie zei:Als iemand met reden wil inschrijven is dat prima, maar inschrijven om die begeerde 25 Euro's er uit te slepen vind ik ronduit slap. Te besteden bij aangesloten bedrijven die waarschijnlijk standaard gewoon te duur en zijn en je dan met 25 euro voordeel willen paaien.Vedelaer zei:...maar ik verdien nu wel zoveel dat ik die kortingetjes overal niet meer nodig heb
Als het gaat over noodzakelijke inkopen: genoeg goeie deals (ook in muziekland) zonder Musisite..... kwestie van je ogen de kost geven.
Hahaha, inderdaad... kun je er nog wat kleine dingetjes bij kopen ook (blokje hars of zo is nooit weg).Oosterhof Vioolbouw zei:Ja, we moeten weer naar die €25,= zien te komen.mriekjuh zei:Frits, sorry dat ik zo afdwaal!
Ik denk dat je wel een schoudersteun kunt krijgen voor minder dan €25,=. Zijn we tenminste weer (een beetje) terug bij het onderwerp.
Frits
Ik heb inmiddels al een bestelling, maar als dat niet bevalt neem ik zeker nog contact met je op!NoName#2 zei:Als we dan toch aan het linken slaan: http://www.vioolspelen.nl/onderdelen-schoudersteunen-c-110_111.htmlmriekjuh zei:Ik ben wel een beetje lastig, maar zou ik er ook een paar kunnen bestellen en dan even thuis uitproberen??BertBoonVioolbouw zei:Mag ook:
Schoudersteunen
Ik zag het namelijk niet tussen de info voor klanten staan..
Frits, sorry dat ik zo afdwaal!
Je mag bij mij ook een aantal bestellen en dan eventueel terugsturen. Deze schoudersteunen zijn niet van een A merk, maar lijken wel op Wolf of Kun schoudersteunen. Wellicht ook het proberen waard.
Ook misschien wel aardig om ze naast A merk schoudersteunen te houden en te kijken en vergelijken.
Sorry, ik had wel wat duidelijker kunnen zijn maar ik bedoelde inderdaad 'NoName#2'..!NoName#2 zei:In het kader van spoorzoeken...
Ik heb geen bestelling ontvangen
Enige die verder producten aanbood is Bert
Dus dan moet met 'je' mij bedoeld worden aangezien de bestelling bij iemand anders is geplaatst dan bij 'je'. Denk ik tenminste...
Aan de andere kant: niemand heeft nog contact met me opgenomen. Wie weet is Mriekjuh al vrolijk aan het spelen met haar nieuwe schoudersteun...