Ja, dat is een goede vraag, want het staat even stil. Dat komt omdat ik reeds twee staartstukjes had gemaakt uit een paar stukjes ebbenhout en bij beide is het tussenschot waar de lus achter blijft hangen bij het boren van de gaatjes, uitgebroken. Ik heb wat proberen te lijmen, maar ja, dat gaat eigenlijk niet. Het is té klein om er iets passends in te lijmen. Of beter gezegd: je kunt dat wat je wilt lijmen niet passend maken omdat het te klein is. Dat betekent dus, dat ik voor de derde keer een staartstukje moet gaan maken. Komt bij dat ik bijna twee maanden in het buitenland vertoefde en dan staat de voortgang ook even stil. Nu ik dit zo opschrijf vraag ik me af hoe ik dat dan heb gedaan bij de mini's 1 en 2. Ik kan me niet herinneren dat die staartstukjes zo'n probleem opleverden.
Ik weet niet hoe lang het nog gaat duren. Ik durf ook niets te beloven. Eens kijken of ik nog een paar foto's kan 'schieten' van de laatste versie van het staartstuk, dan plaats ik ze wel.
Frits
Ik weet niet hoe lang het nog gaat duren. Ik durf ook niets te beloven. Eens kijken of ik nog een paar foto's kan 'schieten' van de laatste versie van het staartstuk, dan plaats ik ze wel.
Frits