Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
elke vioolbouwer heeft toch een cello te huur. Volgens mij is die zaak niet altijd open.
Heb je een tijd afgesproken dat je de cello kon komen ophalen?
Nee...lees ff mn tekst eerst ff goed vanezcha...
Ik heb contact gehad met Amersfoort
Ik heb ook ooit contact gehad met Amersfoort. Toen en vandaag en kreeg bijna altijd voicemail. Ik woon er dichtbij, maar ja als ik vaak niet te horen krijg geef ik op![]()
Zeer goede ervaringen met Contrada Musica. Op zaterdag kun je altijd binnenlopen.Aiai...de vioolbouwer reageert niet meer op.mn mail en telefoon gaat op antwoordapparaat. Laatste contact was 3 dagen geleden en er stond er komt zaterdag een cello beschikbaar...
Iemand hier ervaring met contrada musica in amersfoort? Staat dat hij wel open is, maar ook bezoek op afspraak... Gokken dat ik cello kan halen? Het is niet heel erg ver maar toch vervelend als ik voor niks ga
.is ook best lastig combineren lijkt me. Violen en cello' s bouwen, repareren, restaureren, verhuur en verkoop en dan OOK nog mail en telefoon![]()
Je bent nu vast onderweg om je cello op te halen, spannend!
Succes en leef je uit!![]()
Heerlijk voor je.Ben helemaal hyper![]()
De buren krijgen de volle laag![]()
Heb nu string time joggers met cd uit de bib. Gisteren voor het eerst uit gespeeld, lachenwel echt oppassen dat ik niet meteen het hele boek uitspeel, mn techniek houdt dat echt nog niet bij
Besef me dat ik pas een week een cello in huis heb, het lijkt eerder een half jaar. Cello voor en cello na...zooo verslavend...