Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heeft zijn voor- maar ook zijn nadelen. Zo heeft inmiddels de initiator voldaan aan het verzoek meer informatie en afbeeldingen te verstrekken. Dat zou dan niet mogelijk geweest zijn wanneer er op te korte termijn geen toegang meer zou zijn.chrish zei:Bij veel internet fora kun je na x aantal minuten niet meer je bericht wijzigen. Misschien iets voor onze beheerder om over na te denken?
Kan ook een beschadiging in de lak of een lakfoutje zijn.Walter_vd_Hee zei:Het lijkt alsof er een scheurtje zit, rechts van de toets, aan de bovenrand (treble upper bout)
Ja, inderdaad, een scheur loopt meestal evenwijdig aan de houtnerf.Oosterhof Vioolbouw zei:Kan ook een beschadiging in de lak of een lakfoutje zijn.Walter_vd_Hee zei:Het lijkt alsof er een scheurtje zit, rechts van de toets, aan de bovenrand (treble upper bout)
Mag ik daaruit afleiden dat de asymmetrie ook door jou wordt gezien?Walter_vd_Hee zei:De asymmetrie zou bewust kunnen zijn omdat het een del Gesù kopie is, maar ik ken het origineel niet.
JaOosterhof Vioolbouw zei:Mag ik daaruit afleiden dat de asymmetrie ook door jou wordt gezien?Walter_vd_Hee zei:De asymmetrie zou bewust kunnen zijn omdat het een del Gesù kopie is, maar ik ken het origineel niet.![]()